دانلود آهنگ بیخودی از بابک جهانبخش
۱۷ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۲۳
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ بیخودی از بابک جهانبخش

بابک-جهانبخش

قطعه بیخودی از آلبوم احساس بابک جهانبخش

Babak Jahanbakhsh Bikhodi mp3 , Ehsas album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.34 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ بیخودی از بابک جهانبخش (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ بیخودی از بابک جهانبخش"

 

 غم دوری از چشات منو آخر میکشه

به خودم میگم میای بیخودی دلم خوشه

بیخودی فکر میکنم یه روز از راه میرسی

دوباره میبینمت توی اوج بی کسی

بیخودی منتظرت لب جاده میشینم

بیخودی هر ثانیه تورو از دور میبینم

بیخودی دلم خوشه به دوباره دیدنت

ساعتو کوک میکنم لحظه ی رسیدنت

بیخودی حروم میشن لحظه هام به پای تو

توکه دوستم نداری از خیال من برو

غم دوری از چشات دلمو میلرزونه

بی ستاره شدم و هیچ کسی نمیدونه

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ بیخودی بابک جهانبخش، دانلود آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های بابک جهانبخش، متن ترانه های بابک جهانبخش، تکست آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود همه آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ بیخودی، متن آهنگ بیخودی بابک جهانبخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی