دانلود آهنگ چه حس خوبی از بابک جهانبخش
۲۰ فروردين ۹۸ ، ۰۰:۴۸
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ چه حس خوبی از بابک جهانبخش

بابک-جهانبخش

قطعه چه حس خوبی از آلبوم اکسیژن بابک جهانبخش

Babak Jahanbakhsh Che-Hese-Kobi mp3 , Oxygen album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.81 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ چه حس خوبی از بابک جهانبخش (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ چه حس خوبی از بابک جهانبخش"

 

 کیه که مثل یه سایه میاد هرجا که ما میریم؟
حسودیش میشه وقتی که ما واسه همدیگه میمیریم
حسودیش میشه وقتی من واست هرلحظه دلتنگم
ببین که واسه ی تو دارم با دنیا می جنگم
چه حسه خوبیه هرشب من از فکر تو بیدارم
بهم میگی دوست دارم، من این جمله رو دوست دارم
می خوام دنیا بدونه که منو تنها نمیزاری
چه حسی من به تو دارم، چه حسی تو به من داری
بگیر دستامو محکمتر دل من پیش تو قرصه
یه وقتایی که ویرونی دلم دوباره می پرسه
تا وقتی که نفس داری هنوز اونو دوستش داری؟
بگو هرکاری که کردش اونو تنهاش نمیزاری

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ چه حس خوبی بابک جهانبخش، دانلود آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های بابک جهانبخش، متن ترانه های بابک جهانبخش، تکست آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود همه آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ چه حس خوبی، متن آهنگ چه حس خوبی بابک جهانبخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی