دانلود آهنگ ایده آل از بابک جهانبخش
۱۸ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۴۸
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ ایده آل از بابک جهانبخش

بابک-جهانبخش

قطعه ایده آل از آلبوم من و بارون بابک جهانبخش

Babak Jahanbakhsh Edeal mp3 , Mano Baroon album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 5.24 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ ایده آل از بابک جهانبخش (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ ایده آل از بابک جهانبخش"

 

تو رو دیدم و دید من به این زندگی تغییر کرد
همین لبخند شیرینت من و با عشق درگیر کرد

شروع تازه ایه واسه من از نفس افتاده
خدا تورو جای همه نداشته هام بهم داده

چه آرامش دلچسبی تماشای تو بهم میده
تو ایده آل ترین خوابی که بیداری من دیده

نه نمیزارم که فردا یه لحظه از تو خالی شه
تو بد هم بشی معنای بدی واسم عوض میشه

یه لحظه هم اگه دور شی حواسم پی تو میره
هوا بدون عطر تو برای من نفسگیره

ببین این عشق دریایی دلمو عفو دنیا کرد
تو ثابت کردی که میشه یه دریا توی دل جا کرد

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ ایده آل بابک جهانبخش، دانلود آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های بابک جهانبخش، متن ترانه های بابک جهانبخش، تکست آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود همه آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ ایده آل، متن آهنگ ایده آل بابک جهانبخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی