دانلود آهنگ اقرار از بابک جهانبخش
۱۸ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۵۱
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ اقرار از بابک جهانبخش

بابک-جهانبخش

قطعه اقرار از آلبوم من و بارون بابک جهانبخش

Babak Jahanbakhsh Eghrar mp3 , Mano Baroon album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 6.87 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ اقرار از بابک جهانبخش (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ اقرار از بابک جهانبخش"

 

دلم میخواست بفهمی که نباشی تلخ و سردم
شاید دیره ولی حالا میفهمم اشتباه کردم

از اون روزی که بهت گفتم به چشمای تو دل دادم
نمیدونم چجوری شد که از چشم تو افتادم

واست اصلا مهم نیست که چقدر بی تو و آشفته ام
از این حسی که بهت دارم نباید چیزی میگفتم

منو اصلا نمیبینی با اینکه روبروت هستم
دارم پاک میرم از یادت داری پاک میری از دستم

نباید رو میشد دستم نباید وا میشد مشتم
با اقرارم به عشق تو خودم رو تو دلت کشتم

به جرم اینکه میدونی به جرم اینکه بهت گفتم
منو نادیده میگیری ازم رو بر میگردونی

واست اصلا مهم نیست که چقدر بی تو و آشفته ام
از این حسی که بهت دارم نباید چیزی میگفتم

منو اصلا نمیبینی با اینکه روبروت هستم
دارم پاک میرم از یادت داری پاک میری از دستم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ اقرار بابک جهانبخش، دانلود آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های بابک جهانبخش، متن ترانه های بابک جهانبخش، تکست آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود همه آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ اقرار، متن آهنگ اقرار بابک جهانبخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی