دانلود آهنگ ای کاش از بابک جهانبخش
۱۸ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۵۴
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ ای کاش از بابک جهانبخش

بابک-جهانبخش

قطعه ای کاش از آلبوم من و بارون بابک جهانبخش

Babak Jahanbakhsh Ey-Kash mp3 , Mano Baroon album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.62 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ ای کاش از بابک جهانبخش (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ ای کاش از بابک جهانبخش"

 

من هوش و حواسم پی چشماشه
ای کاش که عاشق نشده باشه

ای کاش بدونه خیلی میخوامش
از وقتی که رفته رفته آرامش

عشقش واسه من بدجوری حساسه
میترسم از اینکه منو نشناسه

دست خودمم نیست دلم گیره
با دیدن عکسش نفسم میره

نمیخوام تنهاشم عاشق چشماشم
هرجا که باشه دلم میخواد کنارش باشم

شب تا صبح بیدارم خیلی دوسش دارم
غیر ممکنه از این عاشقی دست بردارم

آرامش چشماشو نشونم داد
شیرینی خنده هاش تکونم داد

از وقتی که چشماشو نشون داده
بدجوری توی قلب من افتاده

عکس یادگاریش روی این میزه
این عکس برام خاطره انگیزه

شاید نمیدونه عاشقم کرده
ای کاش یه بار دیگه برگرده

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ ای کاش بابک جهانبخش، دانلود آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های بابک جهانبخش، متن ترانه های بابک جهانبخش، تکست آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود همه آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ ای کاش، متن آهنگ ای کاش بابک جهانبخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی