دانلود آهنگ حالم خوبه از بابک جهانبخش
۱۸ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۴۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ حالم خوبه از بابک جهانبخش

بابک-جهانبخش

قطعه حالم خوبه از آلبوم حالم خوبه بابک جهانبخش

Babak Jahanbakhsh Halam-Khobeh mp3 , Halam Khobeh album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 8.1 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ حالم خوبه از بابک جهانبخش (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ حالم خوبه از بابک جهانبخش"

 

به تو دارم بازم قلبمو میبازم بمون عشق من تا دنیا دنیاست

من می تونم با تو حس کنم رویامو بمون عشق من تا دنیا دنیاست

من با تو فهمیدم خوشبختی یعنی چی خوشبختی یعنی عشق تو

حس خوبی دارم به دنیا نمی دم یه لحظه این رویا رو

بی قرارم از تو دارم ، این احساسو

دنیام بی تو دنیای خوبی نیست

حالم خوبه ، از تو دارم این رویا رو

دنیام بی تو دنیای خوبی نیست

به تو دارم بازم قلبمو میبازم بمون عشق من تا دنیا دنیاست

من می تونم با تو حس کنم رویامو بمون عشق من تا دنیا دنیاست

می دونی حتی خیال اینکه تو نباشی دنیامو می سوزونه

اگه عاشق نباشیم قلبامون میمیره تو دنیامون چی می مونه بی قرارم

حالم خوبه ، از تو دارم این رویا رو

دنیام بی تو دنیای خوبی نیست

بی قرارم از تو دارم ، این احساسو

دنیام بی تو دنیای خوبی نیست

حالم خوبه ، از تو دارم این رویا رو

دنیام بی تو دنیای خوبی نیست

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ حالم خوبه بابک جهانبخش، دانلود آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های بابک جهانبخش، متن ترانه های بابک جهانبخش، تکست آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود همه آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ حالم خوبه، متن آهنگ حالم خوبه بابک جهانبخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی