دانلود آهنگ همیشه از بابک جهانبخش
۱۴ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۳۰
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ همیشه از بابک جهانبخش

بابک-جهانبخش

قطعه همیشه از آلبوم باغ بلور بابک جهانبخش

Babak Jahanbakhsh Hamishe mp3 , Baghe Bolour album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.5 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ همیشه از بابک جهانبخش (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ همیشه از بابک جهانبخش"

 

همیشه ساکت و خشکی
مثل لحظه ی خبردار
مثل اون عکس تو قاب
که می شنوه دردامو هر بار
همیشه با من غریبی
مثل چشمه عاشق و خار
این که رسم عاشقی نیست
من بشم گل تو بشی خار
این که رسم عاشقی نیست
من بشم گل تو بشی خار
همیشه ساکت و خشکی
مثل لحظه ی خبردار
مثل اون عکس تو قاب
که می شنوه دردامو هر بار
همیشه با من غریبی
مثل چشمه عاشق و خار
این که رسم عاشقی نیست
من بشم گل تو بشی خار
این که رسم عاشقی نیست
من بشم گل تو بشی خار
آره بسه با تو بودن
دیگه طاقتی ندارم
دیگه از بد دلی تو
دوست دارم تا صبح ببارم
دوست دارم تا صبح ببارم
آره بسه با تو بودن
دیگه طاقتی ندارم
دیگه از بد دلی تو
دوست دارم تا صبح ببارم
همیشه حس غریبه
مهربونی هاتو داشتم
تو خود ، خود غروری
تو مرامت کم گذاشتن
سرد ، سرد اون نگاهت
تلخ ، تلخ اون سلامت
نمی شه با دست خسته
عشقو تو قلب تو کاشتن
نمی شه با دست خسته
عشقو تو قلب تو کاشتن
آره بسه با تو بودن
دیگه طاقتی ندارم
دیگه از بد دلی تو
دوست دارم تا صبح ببارم
آره بسه با تو بودن
دیگه طاقتی ندارم
دیگه از بد دلی تو
دوست دارم تا صبح ببارم
دوست دارم تا صبح ببارم
همیشه ساکت و خشکی
مثل لحظه ی خبردار
مثل اون عکس تو قاب
که می شنوه دردامو هر بار
همیشه با من غریبی
مثل چشمه عاشق و خار
این که رسم عاشقی نیست
من بشم گل تو بشی خار
این که رسم عاشقی نیست
من بشم گل تو بشی خار
همیشه حس غریبه
مهربونی هاتو داشتم
تو خود ، خود غروری
تو مرامت کم گذاشتن
سرد ، سرد اون نگاهت
تلخ ، تلخ اون سلامت
نمی شه با دست خسته
عشقو تو قلب تو کاشتن
نمی شه با دست خسته
عشقو تو قلب تو کاشتن

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ همیشه بابک جهانبخش، دانلود آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های بابک جهانبخش، متن ترانه های بابک جهانبخش، تکست آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود همه آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ همیشه، متن آهنگ همیشه بابک جهانبخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی