دانلود آهنگ هذیون از بابک جهانبخش
۲۶ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۴۳
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ هذیون از بابک جهانبخش

بابک-جهانبخش

قطعه هذیون از آلبوم زندگی من بابک جهانبخش

Babak Jahanbakhsh Hazyoon mp3 , Zendegie Man album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 2.57 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ هذیون از بابک جهانبخش (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ هذیون از بابک جهانبخش"

 

دارم هذیون میگم همش از اون میگم

دارم هذیون میگم همش از اون میگم

هذیون میگم از اون میگم

باز ازم برید باز نگام نکرد

باز منو ندید باز صدام نکرد

باز منو نخواست باز چرا نموند

باز بهتر که رفت باز منو سوزوند

باز منو سوزند

دارم هذیون میگم همش از اون میگم

دارم هذیون میگم همش از اون میگم

هذیون میگم از اون میگم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ هذیون بابک جهانبخش، دانلود آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های بابک جهانبخش، متن ترانه های بابک جهانبخش، تکست آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود همه آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ هذیون، متن آهنگ هذیون بابک جهانبخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی