دانلود آهنگ من که باورم نمیشه از بابک جهانبخش
۱۴ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۳۴
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ من که باورم نمیشه از بابک جهانبخش

بابک-جهانبخش

قطعه من که باورم نمیشه از آلبوم باغ بلور بابک جهانبخش

Babak Jahanbakhsh Man-Ke-Bavaram-Nemishe mp3 , Baghe Bolour album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.3 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ من که باورم نمیشه از بابک جهانبخش (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ من که باورم نمیشه از بابک جهانبخش"

 

من که باورم نمیشه
تو نباشی عشق نباشه گل نباشه
پشت پنجره نباشی
دلم از دلم از دلم از دلت جدا شه
من که باورم نمیشه
تو نمونی تو نباشی من نباشم
مگه میشه تو نمونی من نمیرم زنده باشم
من که باورم نمیشه
بردن اسم تو از یاد
آخه حس عاشقی رو دستای تو یاد من داد
زیر سایه ی تو بودم
از گذشته تا همیشه
من و جا نذار تو دادا
آخه باورم نمیشه
من که باورم نمیشه
من که باورم نمیشه
تو نباشی عشق نباشه گل نباشه
پشت پنجره نباشی
دلم از دلم از دلم از دلت جدا شه
من که باورم نمیشه
تو نمونی تو نباشی من نباشم
مگه میشه تو نمونی من نمیرم زنده باشم
من که باورم نمیشه
بردن اسم تو از یاد
آخه حس عاشقی رو دستای تو یاد من داد
من که باورم نمیشه
بردن اسم تو از یاد
آخه حس عاشقی رو دستای تو یاد من داد

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ من که باورم نمیشه بابک جهانبخش، دانلود آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های بابک جهانبخش، متن ترانه های بابک جهانبخش، تکست آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود همه آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ من که باورم نمیشه، متن آهنگ من که باورم نمیشه بابک جهانبخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی