دانلود آهنگ من و بارون از بابک جهانبخش
۱۸ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۲۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ من و بارون از بابک جهانبخش

بابک-جهانبخش

قطعه من و بارون از آلبوم من و بارون بابک جهانبخش

Babak Jahanbakhsh Mano-Baroon mp3 , Mano Baroon album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 5.92 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ من و بارون از بابک جهانبخش (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ من و بارون از بابک جهانبخش"

 

سراغی از ما نگیری نپرسی که چه حالیم
عیبی نداره می دونم باعث این جداییم
رفتم که شاید رفتنم فکرتو کمتر بکنه
نبودنم کنار تو حالتو بهتر بکنه
لج کردم با خودم اخه حِسِت به من عالی نبود
احساس من فرق داشت باتو دوست داشتنِ خالی نبود
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون چشمام خیره به نوره

چراغ تو خیابان خاطرات گذشته منو می کشه اروم
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون چشمام خیره به نوره
چراغ تو خیابان خاطرات گذشته منو می کشه آسون
چه حالی داریم امشب به یاد تو منو بارون

باختن توی این بازی واسم از قبل مُسَلَم شده بود
سخت شده بود تحملش عشقت به من کم شده بود
رفتم ولی قلبم هنوز هواتو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم به دل می گم بساز بسوز
رفتم ولی قلبم هنوز هواتو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم به دل می گم بساز بسوز
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون چشمام خیره به نوره
چراغ تو خیابان خاطرات گذشته منو می کشه اروم
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون چشمام خیره به نوره
چراغ تو خیابان خاطرات گذشته منو می کشه اسون
چه حالی داریم امشب به یاد تو منو بارون

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ من و بارون بابک جهانبخش، دانلود آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های بابک جهانبخش، متن ترانه های بابک جهانبخش، تکست آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود همه آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ من و بارون، متن آهنگ من و بارون بابک جهانبخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی