دانلود آهنگ میمیرم از بابک جهانبخش
۱۹ فروردين ۹۸ ، ۱۴:۰۱
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ میمیرم از بابک جهانبخش

بابک-جهانبخش

قطعه میمیرم از آلبوم بی اسم بابک جهانبخش

Babak Jahanbakhsh Mimiram mp3 , No Name album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.98 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ میمیرم از بابک جهانبخش (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ میمیرم از بابک جهانبخش"

 

 هر صدا و هر سکوتی اون رو یاده من میاره

میشکنه بغض ترانه غم رو گونه هام می باره

از همون نگاه اول آرزوی آخرم شد

حرفای قشنگ و سادش عاشقونه باورم شد

حرفای قشنگ و سادشعاشقونه باورم شد…

خیلی مهربونی اما نمیخوای با من بمونی

نمیدونی زندگیمی نمی دونی نمی دونی

اشتباه از من و دل بود نه که قسمتم نبودی

حالا دیگه خیلی دیره میمیرم بی تو به زودی

حالا دیگه خیلی دیره میمیرم بی تو به زودی…

دلم و از قلم انداخت اونکه صاحبه دلم بود

منو دوست داشت ولی انگار اندازش یه ذره کم بود

از همون نگاه اول آرزوی آخرم شد

حس خوب داشتن اون عاشقونه باورم شد

خیلی مهربونی اما نمیخوای با من بمونی

نمیدونی زندگیمی نمی دونی نمی دونی

اشتباه از من و دل بود نه که قسمتم نبودی

حالا دیگه خیلی دیره میمیرم بی تو به زودی

حالا دیگه خیلی دیره میمیرم بی تو به زودی

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ میمیرم بابک جهانبخش، دانلود آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های بابک جهانبخش، متن ترانه های بابک جهانبخش، تکست آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود همه آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ میمیرم، متن آهنگ میمیرم بابک جهانبخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی