دانلود آهنگ مواظب خودت باش از بابک جهانبخش
۱۸ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۲۳
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ مواظب خودت باش از بابک جهانبخش

بابک-جهانبخش

قطعه مواظب خودت باش از آلبوم من و بارون بابک جهانبخش

Babak Jahanbakhsh Movazebe-Khodet-Bash mp3 , Mano Baroon album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.99 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ مواظب خودت باش از بابک جهانبخش (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ مواظب خودت باش از بابک جهانبخش"

 

 مواظب خودت باش خیلی غریبه دنیا
شاید به حکم تقدیر بی من بمونی تنها
شاید واسه همیشه تنها بشی عزیزم
یا اینکه دل خسته از دنیا بشی عزیزم

بی من و با من اما مواظب خودت باش
نشکنه بغض چشمات نزار بریزه اشکاش

شاید دیگه نتونی تکیه کنی به شونم
شاید دیگه نتونم کنار تو بمونم

بی من و با من اما مواظب خودت باش
نشکنه بغض چشمات نزار بریزه اشکاش

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ مواظب خودت باش بابک جهانبخش، دانلود آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های بابک جهانبخش، متن ترانه های بابک جهانبخش، تکست آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود همه آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ مواظب خودت باش، متن آهنگ مواظب خودت باش بابک جهانبخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی