دانلود آهنگ نامهربونی از بابک جهانبخش
۱۴ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۴۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ نامهربونی از بابک جهانبخش

بابک-جهانبخش

قطعه نامهربونی از آلبوم چی شده بابک جهانبخش

Babak Jahanbakhsh Na-Mehrabooni mp3 , Chi Shodeh album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.88 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ نامهربونی از بابک جهانبخش (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ نامهربونی از بابک جهانبخش"

 

تو نامهربونی کردی دل عاشقم شکست
قصه گو خسته شد و کتاب قصه مونو بست

اولش گلایه کرد اخماشو وا نمی کرد
هر چی گفتم بمونه به من اعتنا نکرد

آخه بعد رفتنش کسی من و صدا نکرد
حتی این ترانه ها درد من و دوا نکرد

رفتی و به غیره تو کسی من و صدا نکرد
حتی این ترانه ها درد من و دوا نکرد

هنوزم منتظرم بعده یه عمر جدایی
هنوزم دوستت دارم با همه بی وفایی

هنوزم کنج دلم یه جوری خونه داری
می دونی چشم به راهتم آخه بگو کجایی ؟

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ نامهربونی بابک جهانبخش، دانلود آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های بابک جهانبخش، متن ترانه های بابک جهانبخش، تکست آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود همه آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ نامهربونی، متن آهنگ نامهربونی بابک جهانبخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی