دانلود آهنگ سپیده از بابک جهانبخش
۱۴ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۴۴
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ سپیده از بابک جهانبخش

بابک-جهانبخش

قطعه سپیده از آلبوم باغ بلور بابک جهانبخش

Babak Jahanbakhsh Sepideh mp3 , Baghe Bolour album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.6 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ سپیده از بابک جهانبخش (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ سپیده از بابک جهانبخش"

 

 سپیده بودی واسه من واسه شب و ستاره هام
رفتی ولی موندی هنوز تو دفتر خاطره هام
هنوز توی اتاق من عطر تورو حس میشه کرد
جای تو خالی و منم همه وجودم شده درد
حالا دیگه ترانه هام ترانه بی کسیه
حالا دیگه شبای من شبای دل واپسیه
نمی دونم چرا دلت از دل من جدا شده
رفتی و کار هر شبم گریه بی صدا شده
گریه بی صدا شده…
کاشکی فقط یه روز بیای واسه یه لحظه دیدنت
منتظرن چشای من منتظر رسیدنت
وقتی تو بودی آسمون برام پراز ستاره بود
اومدنت برای من یه فرصت دوباره بود
رفتی نمی دونم چرا دادی منو به بی کسی
هیچکی مثه من نمی شه یه روز به حرفم می رسی
یه روز میشه دل خودت بشه گرفتار کسی
هیچکی مثه من نمی شه یه روز به حرفم می رسی
هنوز به یاد اون روزا منتظرم تا که بیای
اگه بیای منم میشم همون کسی که تو میخوای
اگه سپیده باز بیای سیاهی از دلم میره
به انتظارت می مونم این دیگه راه آخره
تا که سپیده باز بیاد سیاهی از دلم بره
به انتظارت می مونم این دیگه راه آخره
تا که سپیده باز بیاد سیاهی از دلم بره
به انتظارت می مونم این دیگه راه آخره
این دیگه راه آخره…

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ سپیده بابک جهانبخش، دانلود آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های بابک جهانبخش، متن ترانه های بابک جهانبخش، تکست آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود همه آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ سپیده، متن آهنگ سپیده بابک جهانبخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی