دانلود آهنگ زندگی من از بابک جهانبخش
۲۶ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۳۷
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ زندگی من از بابک جهانبخش

بابک-جهانبخش

قطعه زندگی من از آلبوم زندگی من بابک جهانبخش

Babak Jahanbakhsh Zendegie-Man mp3 , Zendegie Man album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 2.94 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ زندگی من از بابک جهانبخش (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ زندگی من از بابک جهانبخش"

 

چقد این لحظه هایی که حواست نیست ، نفس گیره
همینجور پیش بری یک روز همه چیزم به باد میره
حواست نیست به رویایی که از هم داره می پاشه
بذار این زندگی یک روز، شبیه زندگی باشه
یه کم جاتو عوض کن که شاید بهتر منو دیدی
خودت رو جای من فرض کن شاید حالم رو فهمیدی
بذار محدود بشم با تو به چیزایی که دوست دارم
من از هر چیزی غیر از تو به حد مرگ بیزارم
بذار این زندگی با تو از این حال و هوا دور شه
دلم خوش باشه که زنده م، دلم یه ذره مغرور شه
شبا از فرط تنهایی به دلتنگی گرفتارم
روزا هم غرق تشویشم... عجب روز و شبی دارم
دارم از زندگی می گم! نه یه سال و نه یه هفته
می ترسم روزی برگردی که هستیمون به باد رفته

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ زندگی من بابک جهانبخش، دانلود آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های بابک جهانبخش، متن ترانه های بابک جهانبخش، تکست آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود همه آهنگ های بابک جهانبخش، دانلود آهنگ زندگی من، متن آهنگ زندگی من بابک جهانبخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی