دانلود آهنگ خاطره از بهنام صفوی
۰۷ مرداد ۹۸ ، ۰۱:۲۱
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ خاطره از بهنام صفوی

بهنام-صفوی

قطعه خاطره از آلبوم فوق العاده بهنام صفوی

Behnam Safavi Khatereh mp3 , Fogholadeh album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 9.01 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ خاطره از بهنام صفوی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ خاطره از بهنام صفوی"

 

به اونی که شدم درگیر چشماش
چقدر گفتم بمونو عشق من باش
اونی که عاشقش بودم تو بودی
دلم میخواد که برگردی بزودی
هنوز دلتنگتم بسه جدایی
همش میپرسم این روزا کجایی
نگو دنیای ما درگیر هم نیست
نگاهت میکنم دست خودم نیست
تو فکر موندن باش
آرامش من باش
قلبم که پیشت بود
جون منم همراش
بازم میگم یه عشقه بی نظیری
ولی عشقم تو خیلی سخت گیری
منو لبریز کردی از تمنا
میخوام برگردی مثل موج دریا
هنوزم بی قرارم واسه چشمات
چقدر خوبه برا احساس چشمات
گلای خشک روی طاغچه میخوان
بازم با عطر تو خوشبو شن ای جان
خوشبو شن ای جان
تو فکر موندن باش
آرامش من باش
قلبم که پیشت بود
جون منم همراش

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ خاطره بهنام صفوی، دانلود آهنگ های بهنام صفوی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های بهنام صفوی، متن ترانه های بهنام صفوی، تکست آهنگ های بهنام صفوی، دانلود همه آهنگ های بهنام صفوی، دانلود آهنگ خاطره، متن آهنگ خاطره بهنام صفوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی