دانلود آهنگ سوءتفاهم از بهنام صفوی
۰۷ مرداد ۹۸ ، ۰۱:۲۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ سوءتفاهم از بهنام صفوی

بهنام-صفوی

قطعه سوءتفاهم از آلبوم فوق العاده بهنام صفوی

Behnam Safavi Soe-Tafahom mp3 , Fogholadeh album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 8.01 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ سوءتفاهم از بهنام صفوی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ سوءتفاهم از بهنام صفوی"

 

حال من خوبه اما دلم آشوبه
من بی خبرم از دل و احساس تو
من دیوونه هر شب تو همین خونه
میشینم و نقشه میکشم واسه تو
دلهره دارم که یه وقت سوتفاهم بشه
علاقه ی شدید من سوژه ی مردم بشه
دلهره دارم که نتونم تو رو عاشق کنم
بگی دوسم نداری و بدون تو دق کنم
زوده یا دیره دل من گیره
نفسم میره از تب و تاب
من گرفتارم تورو دوست دارم
جلو چشمامی حتی تو خواب
شیطنت های نگاهت خاصه
کاش بدونی دل من حساسه
کاشکی یه ذره مراعات کنی
منو کمتر محو چشمات کنی
این روزا با خودمم درگیرم
آخ اگه بهت نگم میمیرم
هی جلوی آیینه میگم با خودم
معذرت میخوام من عاشقت شدم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ سوءتفاهم بهنام صفوی، دانلود آهنگ های بهنام صفوی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های بهنام صفوی، متن ترانه های بهنام صفوی، تکست آهنگ های بهنام صفوی، دانلود همه آهنگ های بهنام صفوی، دانلود آهنگ سوءتفاهم، متن آهنگ سوءتفاهم بهنام صفوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی