دانلود آهنگ آشوب از بنیامین بهادری
۱۶ مهر ۹۸ ، ۱۸:۵۹
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ آشوب از بنیامین بهادری

بنیامین-بهادری

قطعه آشوب از آلبوم 93 بنیامین بهادری

Benyamin Bahadori Ashoob mp3 ,93 album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.85 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ آشوب از بنیامین بهادری (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ آشوب از بنیامین بهادری"

 

 نگو این اخرین دیدار ما بر باد و این ارتباط بی قراره

بی قرارت می شم اخه

نگو ما بینمون یک اه و پائیزمون در راهه و

برگ های روز پر می زنن از روی شاخه

من بی قرارت می شم اخه من بی قرارت می شم اخه

نگو این پنجره رو به غروبه

اخرین روز های خوبه

تو دلم اشوب پائیزه دوباره

نگو این خاطره رو به اوفوله

عشقمون رو به نوزوله

همه ی دردات قبوله

عشقم اره

نگو اینجا که هستی لبه مرزه

اخه من دلم می لرزه

بیا برگردیم به برگشتن می ارزه

نگو این روزگاره گریه داره

گریمون رو درمیاره

نگو دنیا عاشق ها رو دوست نداره

آخه من بی قرارت می شم و آخه من بی قرارت میشم آخه

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ آشوب بنیامین بهادری، دانلود آهنگ های بنیامین بهادری، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های بنیامین بهادری، متن ترانه های بنیامین بهادری، تکست آهنگ های بنیامین بهادری، دانلود همه آهنگ های بنیامین بهادری، دانلود آهنگ آشوب، متن آهنگ آشوب بنیامین بهادری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی