دانلود آهنگ مادر از بنیامین بهادری
۱۶ مهر ۹۸ ، ۱۸:۲۸
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ مادر از بنیامین بهادری

بنیامین-بهادری

قطعه مادر از آلبوم 93 بنیامین بهادری

Benyamin Bahadori Madar mp3 ,93 album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.41 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ مادر از بنیامین بهادری (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ مادر از بنیامین بهادری"

 

 دارم تورو می عشق مو توام منو می عشقی و

تو قلبامون پا میگیره یه ماجرای عشقی و

کار داره بالا میگیره  نفسم حالا می گیره

اینکه توام بهم بگی و  فکر نمی کردم این یکیو

یهـــو  دل بده و این گره و یهو وا کن

تو

کار توئه همه کار توئه همه کارای من

انتظار توئه  همه چرخش من رو مدار توئه

بیقرار توئه  دلی که حالا دست بر ندار توئه

دست کشیدن از عشقی که کار توئه

نه این کار منه

نه این کار توئه

جز تو ندارم کسی و فقط به من میرسی و

میخوام باتو داشته باشم این ارتباط حسی و

آخر منو میکشی و میرم از این خوشی و

میبینی این خودکشی

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ مادر بنیامین بهادری، دانلود آهنگ های بنیامین بهادری، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های بنیامین بهادری، متن ترانه های بنیامین بهادری، تکست آهنگ های بنیامین بهادری، دانلود همه آهنگ های بنیامین بهادری، دانلود آهنگ مادر، متن آهنگ مادر بنیامین بهادری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی