دانلود آهنگ صحنه از احسان خواجه امیری
۰۶ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۱۷
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ صحنه از احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری

قطعه صحنه از آلبوم شهر دیوونه احسان خواجه امیری

Ehsan Khaje Amiri Sahneh mp3 , Shahre Divooneh album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 9.6 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ صحنه از احسان خواجه امیری (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ صحنه از احسان خواجه امیری"

 

 یکی بود چند سال توو زندگیم

که من کلِ دنیامو مدیونشم

کسی که هنوزم دلم پیششه

کسی که هنوزم مثلِ جونشم

کسی که هنوزم توو تنهائیام

دلم وقتی خیلی براش تنگ شه

میرم پای سازم که دل تنگیام

با یک شعر غمگین یه آهنگ شه

زمانی که رو صحنه وایمیسم

زمانی که چشمم توو مَردم گمه

محاله نپرسم یه بار از خودم

یعنی امشب اون بینِ این مَردمه

محاله نپرسم یه بار از خودم

اونم مثلِ من بی قراره یعنی

کدوم شعرمو زمزمه میکنه

این آهنگمو دوست داره یعنی

زمانی که رو صحنه میرم هنوز

زمانی که پُر میشم از بغض و تب

محاله روی آخرین صندلی

یکی عینِ اونو نبینم یه شب

یکی عینِ اونو نبینم یه شب

زمانی که رو صحنه وایمیسم

زمانی که چشمم تو مَردم گمه

محاله نپرسم یه بار از خودم

یعنی امشب اون بینِ این مردمه

محاله نپرسم یه بار از خودم

اونم مثلِ من بی قراره یعنی

کدوم شعرمو زمزمه میکنه

این آهنگمو دوست داره یعنی

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ صحنه احسان خواجه امیری، دانلود آهنگ های احسان خواجه امیری، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های احسان خواجه امیری، متن ترانه های احسان خواجه امیری، تکست آهنگ های احسان خواجه امیری، دانلود همه آهنگ های احسان خواجه امیری، دانلود آهنگ صحنه، متن آهنگ صحنه احسان خواجه امیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی