دانلود آهنگ عذاب از فرزاد فرزین
۱۱ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۰۰
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ عذاب از فرزاد فرزین

فرزاد-فرزین

قطعه عذاب از آلبوم شلیک فرزاد فرزین

Farzad Farzin Azaab mp3 , Shelik album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.07 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ عذاب از فرزاد فرزین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ عذاب از فرزاد فرزین"

 

 عذابم بده بگو بدون تو من کیم
ببین منو فقط به یک عذاب از تو راضیم
هجوم عشقتو که رو به من کم نمی کنی
عذابم بده تو که خلاصم نمی کنی
قلبم کنار حست خوشه
این حس یه شب منو میکشه
بغض شبام از اینه
هر روز من همینه
اسمت ادامه من شده
مثل نفس کشیدن شده
این حس از تو گفتن
این بغض هر شب من
حس تو شبا می پیچه دور تنم
عطر تو تا کی تو اتاقم بزنم
مثل من با درد تو می سازه تنم
مثل تو هر شب پر خالی شدنم
قلبم کنار حست خوشه
این حس یه شب منو میکشه
بغض شبام از اینه
هر روز من همینه
اسمت ادامه من شده
مثل نفس کشیدن شده
این حس از تو گفتن
این بغض هر شب من

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ عذاب فرزاد فرزین، دانلود آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های فرزاد فرزین، متن ترانه های فرزاد فرزین، تکست آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود همه آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود آهنگ عذاب، متن آهنگ عذاب فرزاد فرزین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی