دانلود آهنگ بمون از فرزاد فرزین
۱۱ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۳۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ بمون از فرزاد فرزین

فرزاد-فرزین

قطعه بمون از آلبوم شوک فرزاد فرزین

Farzad Farzin Bemoon mp3 , Shok album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.8 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ بمون از فرزاد فرزین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ بمون از فرزاد فرزین"

 

به آرزوی دیدنت تا خود آسمون میرم
ابرارو آتیش میزنم چشمای ماه میگیرم
رو شونه‌های عطر تو خورشید و پر پر می‌کنم
میون پرسه‌های شب عشق تو باور می‌کنم
دستتو میگیرم به بمون، من بی‌ تو می‌میرم بمون!
دستتو میگیرم به بمون، من بی‌ تو می‌میرم بمون!
هنوز تو اینهٔ چشات شرم گل‌های مریم
با تو حریم سبزه هام غرق نسیم و شبنم
نگاه ناز تو مثل یه معبد مقدسه
تو که نباشی‌ عشق من دنیا به آخر میرسه
دستتو میگیرم به بمون، من بی‌ تو می‌میرم بمون!
دستتو میگیرم به بمون، من بی‌ تو می‌میرم بمون!
بی‌ تو می‌میرم... بی‌ تو می‌میرم... می‌میرم... می‌میرم...

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ بمون فرزاد فرزین، دانلود آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های فرزاد فرزین، متن ترانه های فرزاد فرزین، تکست آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود همه آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود آهنگ بمون، متن آهنگ بمون فرزاد فرزین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی