دانلود آهنگ بیا بیا از فرزاد فرزین
۱۱ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۳۷
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ بیا بیا از فرزاد فرزین

فرزاد-فرزین

قطعه بیا بیا از آلبوم شلیک فرزاد فرزین

Farzad Farzin Bia-Bia mp3 , Shelik album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.65 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ بیا بیا از فرزاد فرزین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ بیا بیا از فرزاد فرزین"

 

بیا بیا
باز واسه تو میخونم یاس من
تو که جون دادی به احساس من
می دونی که قدر تو می دونم
هر جا که باشی با تو می مونم
تو فرشته ای رویاهای من
تو که شدی همه دنیای من
پیش من باش و هیچ جا نرو
من فقط می خوام عشق تو رو
بیا بیا، بیا بیا پیشم
منه دیونه عاشقتر از همیشم
اره بیا بیا، بیا بیا پیشم
اگه نباشی تو ی دنیام تنها می شم
همه حواسم به تو
من نگاه خاصم به تو
شونه به شونه با توام
تا منه دیونه با توام
چه خوبه تو مال منی
تو همیشه تو فال منی
من و صدا کن با نگاهت
پس بیا تو پیش من بیا
بیا بیا
بیا بیا پیشم
منه دیونه عاشقتر از همیشم
اره بیا بیا
بیا بیا پیشم
اگه نباشی تو ی دنیام تها می شم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ بیا بیا فرزاد فرزین، دانلود آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های فرزاد فرزین، متن ترانه های فرزاد فرزین، تکست آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود همه آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود آهنگ بیا بیا، متن آهنگ بیا بیا فرزاد فرزین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی