دانلود آهنگ چرا دنیا از فرزاد فرزین
۱۰ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۴۹
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ چرا دنیا از فرزاد فرزین

فرزاد-فرزین

قطعه چرا دنیا از آلبوم شانس فرزاد فرزین

Farzad Farzin Chera-Donya mp3 , Shans album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 7.28 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ چرا دنیا از فرزاد فرزین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ چرا دنیا از فرزاد فرزین"

 

چرا دنیا چرا دنیا من و می خوای تک و تنها

همش هم گریه بارون شدم همسایه ابرا

دلم غمگین  غمگین است غروبای غم انگیزه

چرا باید بشم خیره به اشکایی که می ریزه

بگو بگو که اره هر شب یه روزی داره

اون که من و برده از یاد بر می گرده دوباره

تو که می دونی دنیا داره پیر میشه این دل

بزار برگرده پیشم مثل موجی به ساحل

من و دادی به دستای شبای سرد تنهایی

چرا رحمی تو قلبت نیست آخه دنیا چه دنیایی

چرا هیچکی نمی دونه چه بغضی توی شبهامه

چه زخمایی ازت دنیا رفیق قلب تنهامه

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ چرا دنیا فرزاد فرزین، دانلود آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های فرزاد فرزین، متن ترانه های فرزاد فرزین، تکست آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود همه آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود آهنگ چرا دنیا، متن آهنگ چرا دنیا فرزاد فرزین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی