دانلود آهنگ خنده های تو از فرزاد فرزین
۱۰ مرداد ۹۸ ، ۲۱:۱۱
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ خنده های تو از فرزاد فرزین

فرزاد-فرزین

قطعه خنده های تو از آلبوم شانزلیزه فرزاد فرزین

Farzad Farzin Khandehaye-To mp3 , Shanzelize album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 8.24 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ خنده های تو از فرزاد فرزین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ خنده های تو از فرزاد فرزین"

 

من همونی ام که تو هیچکسو جز اون یادت نیست
اونی که تو این خیابونای خیس پیشت نیست
من همونی ام که دوریش فکرتو درگیر کرده
اونی که نیست ها کنه دستاتو الان که یخ کرده
اونی که روز تولدت منتظری برگرده
هر جایی بری باز تنهایی
آخه خنده های تو برای من بود
با حسرت نگرانم واست
کاش هنوز دستای تو تو دست من بود
میاد اون روزی که عکست از تو چشام میریزه
به خودم میام و میبینم نیستی و پاییزه
میاد اون روزی که همو چندساله ندیدیم
خودمونو واسه ندیدن هم نبخشیدیم
هر جایی بری باز تنهایی
آخه خنده های تو برای من بود
با حسرت نگرانم واست
کاش هنوز دستای تو تو دست من بود
هر جایی بری باز تنهایی
آخه خنده های تو برای من بود
با حسرت نگرانم واست
کاش هنوز دستای تو تو دست من بود

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ خنده های تو فرزاد فرزین، دانلود آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های فرزاد فرزین، متن ترانه های فرزاد فرزین، تکست آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود همه آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود آهنگ خنده های تو، متن آهنگ خنده های تو فرزاد فرزین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی