دانلود آهنگ لحظه ها از فرزاد فرزین
۰۹ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۲۹
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ لحظه ها از فرزاد فرزین

فرزاد-فرزین

قطعه لحظه ها از آلبوم شخصی فرزاد فرزین

Farzad Farzin Lahzehaa mp3 , Shakhsi  album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 8.88 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ لحظه ها از فرزاد فرزین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ لحظه ها از فرزاد فرزین"

 

لحظه ها میگذرن و تو نیستی اینجـــا

من دارم پیر میشم و تو نیستی اینجــــا

زندگی زیر یه سقف با عکس و نامه

نیستی و خاطره هات هنوز باهامه

پشت این پنجره ها دلم گرفته

از همه فاصله ها دلم گرفته

گاهی با صدای دریا توی فکرت غرق میشم

چشم به راهتو یه عمره که همینجا پشت شیشم

منکه هر گوشه ی این شهر از تو یه خاطره دارم

از توی خونه یه عمره پامو بیرون نمیذارم

منکه یه عمره کنارت فکر زخمای تو بودم

بر میگشتم و میموندم من اگه جای تو بودم

اگه جای تو بودم

نه خبر می گیری از من، نه سلامی نه جوابی

فکرشو می کردی یک شب شب بخیر نگم بخوابی

شب بخیر عزیز من چشماتو بستی

من بیدارم تو بخواب هرجا که هستی

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ لحظه ها فرزاد فرزین، دانلود آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های فرزاد فرزین، متن ترانه های فرزاد فرزین، تکست آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود همه آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود آهنگ لحظه ها، متن آهنگ لحظه ها فرزاد فرزین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی