دانلود آهنگ ماه عسل از فرزاد فرزین
۰۹ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۴۸
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ ماه عسل از فرزاد فرزین

فرزاد-فرزین

قطعه ماه عسل از آلبوم شخصی فرزاد فرزین

Farzad Farzin Maahe-Asal mp3 , Shakhsi album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 7.81 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ ماه عسل از فرزاد فرزین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ ماه عسل از فرزاد فرزین"

 

نشستم هواتو نفس میکشم
یه چند وقتیه حال من بهتره
دارم راه میوفتم ببینم تهِش
منو این هوا تا کجا میبره
دارم راه میوفتم ببینم تورو
تویی رو که یه عمره راهی شدی
مگه میشه رد شد نگاهت نکرد
ببین توی آینه چه ماهی شدی
هوایی رو که تو نفس میکشی
دارم راه میرم بغل میکنم
تو با من بمون تا ته این سفر
من این ماهو ماه عسل میکنم
همه زندگیمو بگیری ازم
بازم پای عشق تو وامیستم
یه آدم تو دنیا نشونم بده
بتونه بگه عاشقت نیستم
همه عمر من سجده کردم به تو
من از حسرت غیر تو خالی ام
هنوزم زمان پرستیدنت
برام هیچ فرقی نداره کیَم
هوایی رو که تو نفس میکشی
دارم راه میرم بغل میکنم
تو با من بمون تا ته این سفر
من این ماهو ماه عسل میکنم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ ماه عسل فرزاد فرزین، دانلود آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های فرزاد فرزین، متن ترانه های فرزاد فرزین، تکست آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود همه آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود آهنگ ماه عسل، متن آهنگ ماه عسل فرزاد فرزین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی