دانلود آهنگ One More Chance از فرزاد فرزین
۰۹ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۵۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ One More Chance از فرزاد فرزین

فرزاد-فرزین

قطعه One More Chance از آلبوم شخصی فرزاد فرزین

Farzad Farzin One-More-Chance mp3 , Shakhsi album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 7.81 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ One More Chance از فرزاد فرزین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ One More Chance از فرزاد فرزین"

 

 فشار های زیاد
Pressure's Building
اما من تسلیم نمیشم
But I'm Not Yielding
تمایلی به انتقام ندارم
I Don't Mind Revenge
اما احساس گناه منو آزار میده
But Guilt Wont Bring Me Down
من احساسات تو رو خرد کردم
I Crushed Your Feelings
اگرچه گذر زمان میتونه بهبودی به ارمغان بیاره
Though Time Brings Healing
من خودم درستش خواهم کرد
I Will Own It Up
و حقیقت اینه که من اشتباه کردم
And Right What I've Done Wrong
سیاه و آبی ، غم انگیز و واقعی
Black And Blue, Sad And True
من قلب مهربونت رو شکستم و حالا تو رو از دست دادم
I Broke Your Tender Heart, Now I'm Losing You
تیکه تیکه و کبود ، خسته و بی رمق
Torn And Bruised, Spent And Used
من تاوان کارم رو میدم و جبران میکنم
I'm Gonna Pay My Dues And Make It Up To You
به تو محتاجم، تو رو میخوام ، و نمیتونم بدون تو ادامه بدم
I Need You, I Want You, I Can't Go On Without You
با حال خرابم، در مقابلت زانو میزنم برای بخشش و گرفتن شانسی دوباره، از تو
I'm Bleeding, I'm Pleading On My Knees For One More Chance
ترکم نکن، غمگینم نکن، بهت احتیاج دارم تا منو باور کنی
Don't Leave Me, Don't Grieve Me, I Need You To Believe Me
من تمام سعیم رو تا سرحد مرگ انجام میدم تا درستش کنم، یه شانس دیگه بهم بده.
I'm Dying While Trying My Best To Make It Right, Give Me One Chance...
ای کاش خواب می دیدم!
Wish I Was Dreaming
و تو منو ترک نکرده بودی
And You Weren't Leaving
ای کاش میتونستم همه چی رو پاک کنم!
Wish I Could Wipe Away
اشکها... من تو رو به گریه انداختم
The Tears I Made You Cry
غرورم کنار رفته
My Pride's Retreating
ذهنم باز شده
My Mind Is Breathing
من دردهایی رو که باعثش شدم رو دیدم
I See The Pain I Caused
خواهش میکنم بذار تا قلبت رو دوباره تیمار کنم
Please Let Me Mend Your Heart
زنگ زده یا طلایی ( بی ارزش یا با ارزش)
Rust Or Gold
خریده یا فروخته
Bought Or Sold
اگه الان منصرفت نکنم
If I Dont Stop You Now
زندگیم سرد و نابود میشه
My Life Will Rot In Cold
شب و روز
Night And Day
مارس و می ( همیشه)
March And May
قلبم در اشک غرق خواهد شد
My Heart Will Drown In Tears
اگه بری و دور بشی
If You Turn And Walk Away
به تو محتاجم، تو رو میخوام ، و نمیتونم بدون تو ادامه بدم
I Need You, I Want You, I Cant Go On Without You
با حال خرابم، در مقابلت زانو میزنم برای بخشش و گرفتن شانسی دوباره از تو
I'm Bleeding, I'm Pleading On My Knees For One More Chance
ترکم نکن، غمگینم نکن، بهت احتیاج دارم تا منو باور کنی
Dont Leave Me, Dont Grieve Me, I Need You To Believe Me
من تمام سعیم رو تا سرحد مرگ انجام میدم تا درستش کنم، یه شانس دیگه بهم بده.
I'm Dying While Trying My Best To Make It Right Give Me One More Chance

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ One More Chance فرزاد فرزین، دانلود آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های فرزاد فرزین، متن ترانه های فرزاد فرزین، تکست آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود همه آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود آهنگ One More Chance، متن آهنگ One More Chance فرزاد فرزین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی