دانلود آهنگ Today از فرزاد فرزین
۰۹ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۵۴
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ Today از فرزاد فرزین

فرزاد-فرزین

قطعه Today از آلبوم شخصی فرزاد فرزین

Farzad Farzin Today mp3 , Shakhsi album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 7.27 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ Today از فرزاد فرزین (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ Today از فرزاد فرزین"

 

 پرده ها رو باز میکنم
I’m Opening The Curtains

تا تلالو خورشید اتاقم رو پر کنه
To Let The Sun Baptize My Room

پنجره رو باز میکنم
I’ll Open Up The Windows

تا عطر تو رو استشمام کنم، گل رز هم داره شکوفه میده.
To Catch Your Scent, If The Roses Wish To Bloom

خودم رو آراسته میکنم با بهترین لباسهام
I’m Dressed Up In My Fancy Clothes

آی پدم رو برمیدارم، کارهای روزانه ام رو انجام میدم.
My Ipod Dishing My Daily Dose

در طول خیابون مورد علاقمون قدم می زنم
Walking Down Our Favorite Street

و اگه الان نبینمت، نابود میشم!
If I Don’t See You Now I’ll Decompose!

امروز یه روز دیگست
Today Is A New Day

و من احساس خوبی دارم چون تو با منی

And I’m Feeling Fab, ‘cause You’re By My Side

امروز یه روز دیگست
Today Is A New Day

بله، من احساس فوق العاده ای دارم چون تو همینجا با منی
Yes I’m Feeling Grand, ‘cause You’re Right Here By My Side

بالای بلندترین پل
On Top Of The Tallest Bridge

آرزو میکردم که تو دور از دسترس نبودی
I Wish You Weren’t So Out Of Reach

شهر زیر پاهامه
The City’s Below My Feet

,تو رو تصور میکنم،قلبم تند و تند میزنه
I Picture You, My Heart Skips One Beat

صبح بخیر رهگذران! شما حس رومانتیکی تو هوا حس نمی کنین؟
Good Morning, Passersby! Don’t You Smell Romance In The Sky?

دوباره دوستان و دنیا... عشق پاک توه که از من محافظت میکنه.
Friends With The World Again, Your Sacred Love Has Made Me Sane

امروز یه روز دیگست
Today Is A New Day

و من احساس خوبی دارم چون تو با منی
And I’m Feeling Fab, Cause You’re By My Side

امروز یه روز دیگست
Today Is A New Day

بله، من احساس فوق العاده ای دارم چون تو همینجا با منی
Yes I’m Feeling Grand, Cause You’re Right Here By My Side

مشتاقانه منتظر دیدن صورتت هستم، در طول شهر راه میرم تا به تو بپیوندم
Longing To See Your Face, I Walk This Town Of Concrete Mess

من و تو توی یه جای دنج، روی صندلی های پارکها در هر خیابونی
I Save You A Cozy Seat, On Every Park Bench In Every Street

امروز یه روز دیگست
Today Is A New Day

و من احساس خوبی دارم چون تو با منی
And I’m Feeling Fab, ‘cause You’re By My Side

امروز یه روز دیگست
Today Is A New Day

بله، من احساس فوق العاده ای دارم چون تو همینجا با منی
Yes I’m Feeling Grand, ‘cause You’re Right Here By My Side

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ Today فرزاد فرزین، دانلود آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های فرزاد فرزین، متن ترانه های فرزاد فرزین، تکست آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود همه آهنگ های فرزاد فرزین، دانلود آهنگ Today، متن آهنگ Today فرزاد فرزین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی