دانلود آهنگ آینه از فریدون آسرایی
۲۳ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۱۸
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ آینه از فریدون آسرایی

فریدون-آسرایی

قطعه آینه از آلبوم خاطرات گمشده فریدون آسرایی

Fereydoun Asraei Ayeneh mp3 , Khaterate Gomshode album

پخش آنلاین

حجم: 3.83 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ آینه از فریدون آسرایی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ آینه از فریدون آسرایی"

 

اون که تو آینه ی منه
شکل منه منم ما نیست
یکی به شکل خود من
انگاری دیگه اینجا نیست
اون که تو آینه منه
روزی هزار بار میشکنه
یه زندگی یه خاطره
تو آینه ی دله منه
اون روزا که خودم بودم
کوچه پر از ترانه بود
چشمام یه برق دیگه داشت
درختا پر جوانه بود
من بودمو بنفشه ها
یه پشت بوم یه خاطره
دله جوونم میتپید
پشت حصار پنجره
اون که تو آینه ی منه
شکل منه منم ما نیست
یکی به شکل خود من
انگاری دیگه اینجا نیست
اون که تو آینه منه
روزی هزار بار میشکنه
یه زندگی یه خاطره
تو آینه ی دله منه

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ آینه فریدون آسرایی، دانلود آهنگ های فریدون آسرایی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های فریدون آسرایی، متن ترانه های فریدون آسرایی، تکست آهنگ های فریدون آسرایی، دانلود همه آهنگ های فریدون آسرایی، دانلود آهنگ آینه، متن آهنگ آینه فریدون آسرایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی