دانلود آهنگ خونه به دوش از فریدون آسرایی
۲۴ خرداد ۹۸ ، ۰۶:۳۹
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ خونه به دوش از فریدون آسرایی

فریدون-آسرایی

قطعه خونه به دوش از آلبوم رمیکس فریدون آسرایی

Fereydoun Asraei Khoone-Be-Doosh-Remix mp3 , Remix album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 6.06 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ خونه به دوش از فریدون آسرایی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ خونه به دوش از فریدون آسرایی"

 

خونه به دوش ِ شهر ِ من
بیا بریم ازین دیار
منو ببر به شهر ِ عشق
ببر به سوی شهر ِ یار
کوچه به کوچه می‌رویم
اما چرا عوض شده
هوای کوی عاشقی
چرا مثل ِ قفس شده؟
به یاد ِ خاک شهر ِ عشق
سراپا من نفس شدم
گمگشته ی دیار ِدل
توو راهِ پیش و پس شدم
ما از همه عاشق‌تریم
ما از همه کهن‌تریم
موقه ی پرواز که بشه
ما تا ستاره می‌پریم
خونه به دوش ِ شهر ِ من
بیا بریم ازین دیار
منو ببر به شهر ِ عشق
ببر به سوی شهر ِ یار
کوچه به کوچه می‌رویم
اما چرا عوض شده
هوای کوی عاشقی
چرا مثل ِ قفس شده؟
خونه به دوش
خونه به دوش
خونه به دوش
به یاد ِ خاک شهر ِ عشق
سراپا من نفس شدم
گمگشته ی دیار ِدل
توو راهِ پیش و پس شدم
ما از همه... عاشق‌تریم
ما از همه... کهن‌تریم
موقه ی پرواز که بشه
ما تا ستاره می‌پریم
خونه به دوش ِ شهر ِ من
بیا بریم ازین دیار
منو ببر به شهر ِ عشق
ببر به سوی شهر ِ یار
کوچه به کوچه می‌رویم
اما چرا عوض شده
هوای کوی عاشقی
چرا مثل ِ قفس شده؟
خونه به دوش
خونه به دوش
خونه به دوش

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ خونه به دوش فریدون آسرایی، دانلود آهنگ های فریدون آسرایی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های فریدون آسرایی، متن ترانه های فریدون آسرایی، تکست آهنگ های فریدون آسرایی، دانلود همه آهنگ های فریدون آسرایی، دانلود آهنگ خونه به دوش، متن آهنگ خونه به دوش فریدون آسرایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی