دانلود آهنگ نگاهت از فریدون آسرایی
۲۱ خرداد ۹۸ ، ۰۸:۵۲
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ نگاهت از فریدون آسرایی

فریدون-آسرایی

قطعه نگاهت از آلبوم عشق یعنی فریدون آسرایی

Fereydoun Asraei Negahet mp3 , Eshgh Yani album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.71 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ نگاهت از فریدون آسرایی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ نگاهت از فریدون آسرایی"

 

 نگاهت قلبمو بُرده هنوزم پس نیاورده
دلم بی تاب چشماته بیا تا کم نیاورده
تموم حس و حال من به سمت تو سرازیره
کجای زندگیم هستی بیا فردا یکم دیره
نگاهت قلبمو بُرده هنوزم پس نیاورده
دلم بی تاب چشماته بیا تا کم نیاورده
عجب حسی به من دادی نه خوشحالم نه غمگینم
روزا خوبتو می بینم شبا بیدار میشینم
تمام آرزوم اینه که چشمات مال من باشه
بیا عاشق ترم میشه اگه این حال من باشه
نگاهت قلبمو بُرده هنوزم پس نیاورده
دلم بی تاب چشماته بیا تا کم نیاورده
بیا عاشق شدن ای وای بیا این اعتراف کم نیست
دوست دارم ، دوست دارم بیا این جمله مبهم نیست
بیا عاشق شدن ای وای بیا این اعتراف کم نیست
دوست دارم ، دوست دارم بیا این جمله مبهم نیست
نگاهت قلبمو بُرده هنوزم پس نیاورده
دلم بی تاب چشماته بیا تا کم نیاورده
تموم حس و حال من به سمت تو سرازیره
کجای زندگیم هستی بیا فردا یکم دیره
نگاهت قلبمو بُرده هنوزم پس نیاورده
دلم بی تاب چشماته بیا تا کم نیاورده

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ نگاهت فریدون آسرایی، دانلود آهنگ های فریدون آسرایی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های فریدون آسرایی، متن ترانه های فریدون آسرایی، تکست آهنگ های فریدون آسرایی، دانلود همه آهنگ های فریدون آسرایی، دانلود آهنگ نگاهت، متن آهنگ نگاهت فریدون آسرایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی