دانلود آهنگ نیا غربت از حامد هاکان
۱۴ آذر ۹۸ ، ۱۴:۴۳
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ نیا غربت از حامد هاکان

حامد-هاکان

قطعه نیا غربت از آلبوم فرشته زمینی حامد هاکان

Hamed Hakan Naya-Ghorbat mp3 , Fereshteye Zamini album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 9.8 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ نیا غربت از حامد هاکان (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ نیا غربت از حامد هاکان"

 

عزیزم نیا غربت خبری نیست از مهر و محبت اثری نیست

ساده نشو و نیا که اینجا جایی واسه هیچ جون به سری نیست

فقط رقص عروسکای رنگی

مصنوعی این همه قشنگی

هر کاری کنی غربته اینجا

نمیتونی با بی کسی بجنگی

خودم کردم که لعنت بر خودم باد

ببین غربت چطور حق منو داد

خودم کردم که لعنت بر خودم باد

ببین غربت چطور حق منو داد

اونجا لااقل سقف سری بود

بوی چادر نماز مادری بود

دلم تنگه واسه ماه رمضوناش

افطار و دعای سحری بود

دلم میخواد بیام میخواد بیام اما میترسم

توهم بگی نیا بگی نیا که خبری نیست

میترسم آخرش بیام ببینم از اون پرنده جز مشت پری نیست

خودم کردم که لعنت بر خودم باد

ببین غربت چطور حق منو داد

خودم کردم که لعنت بر خودم باد

ببین غربت چطور حق منو داد

بازی نکن با روزای جوونیت

با آبروی خاک آسمونیت

اینجا کسی همدرد من نمیشه

چشم انتظارم باشه تا همیشه

این ترس لعنتی اگه بذاره

میامو پیشت میمونم دوباره

نذار به ما بگن شدی فراری

ماهک من کلی ستاره داری

خودم کردم که لعنت بر خودم باد

ببین غربت چطور حق منو داد

خودم کردم که لعنت بر خودم باد

ببین غربت چطور حق منو داد

ترانه آهنگ فرار مغزها از حامد هاکان

این ترس لعنتی اگه بذاره

میامو پیشت میمونم دوباره

نذار به ما بگن شدی فراری

ماهک من کلی ستاره داری

خودم کردم که لعنت بر خودم باد

ببین غربت چطور حق منو داد

خودم کردم که لعنت بر خودم باد

ببین غربت چطور حق منو داد


Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ نیا غربت حامد هاکان، دانلود آهنگ های حامد هاکان، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های حامد هاکان، متن ترانه های حامد هاکان، تکست آهنگ های حامد هاکان، دانلود همه آهنگ های حامد هاکان، دانلود آهنگ نیا غربت، متن آهنگ نیا غربت حامد هاکان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی