دانلود آهنگ اگه به تو نمیرسم از حمید عسکری
۳۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۶:۳۲
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ اگه به تو نمیرسم از حمید عسکری

حمید-عسکری

قطعه اگه به تو نمیرسم از آلبوم کما 3 حمید عسکری

Hamid Askari Age-Be-To-Nemiresam mp3 , Coma 3 album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 9.17 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ اگه به تو نمیرسم از حمید عسکری (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ اگه به تو نمیرسم از حمید عسکری"

 

اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه

نخواستم اینجوری بشه این از بخت بد منه

قد یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز

چطور دلت اومد بری عاشق چشماتم هنوز

فکر نمیکردم که یه روز اینجوری تحقیر بشم

به جرم دوست داشتن تو اینجوری تنبیه بشم

قد یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز

چطور دلت اومد بری عاشق چشماتم هنوز

دار و ندارمو میدم ولی چشماتو نبند

دارو ندار من تویی به گریه های من نخند

از همه دنیا من فقط دلخوش تو بودم ولی

دلخوشیه تو نبودم دوستم نداشتی یه کمی

اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه

نخواستم اینجوری بشه این از بخت بد منه

قد یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز

چطور دلت اومد بری عاشق چشماتم هنوز

فکر نمیکردم که یه روز اینجوری تحقیر بشم

به جرم دوست داشتن تو اینجوری تنبیه بشم

قد یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز

چطور دلت اومد بری عاشق چشماتم هنوز

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ اگه به تو نمیرسم حمید عسکری، دانلود آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های حمید عسکری، متن ترانه های حمید عسکری، تکست آهنگ های حمید عسکری، دانلود همه آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ اگه به تو نمیرسم، متن آهنگ اگه به تو نمیرسم حمید عسکری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی