دانلود آهنگ باور از حمید عسکری
۲۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۸:۳۹
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ باور از حمید عسکری

حمید-عسکری

قطعه باور از آلبوم کما حمید عسکری

Hamid Askari Bavar mp3 , Coma album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 6.2 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ باور از حمید عسکری (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ باور از حمید عسکری"

 

داااااارم از چشات می خونم باورش سخته هنوزم!

تو نباشی توی شعرام من دیگه از کی بخووونم ؟

حالا که می خوام بمونی شعر رفتن و می خونی

قلب من عاشق ترینه اینو از چشام می خونی

دست تو ، تو دست من بود نمی دونم کی تورو ازم گرفت ؟ !

نمی دونم که کدوم نگاه شوم قصه جدایی رو برام نوشت ؟!

حالا که می خوام بمونی شعر رفتن و می خونی

قلب من عاشق ترینه اینو از چشام می خونی

حالا که می خوام بمونی شعر رفتن و می خونی

قلب من عاشق ترینه اینو از چشام می خونی

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ باور حمید عسکری، دانلود آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های حمید عسکری، متن ترانه های حمید عسکری، تکست آهنگ های حمید عسکری، دانلود همه آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ باور، متن آهنگ باور حمید عسکری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی