دانلود آهنگ به عشق تو از حمید عسکری
۳۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۶:۱۹
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ به عشق تو از حمید عسکری

حمید-عسکری

قطعه به عشق تو از آلبوم کما 3 حمید عسکری

Hamid Askari Be-Eshghe-To mp3 , Coma 3 album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 8.31 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ به عشق تو از حمید عسکری (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ به عشق تو از حمید عسکری"

 

همه ی دنیا رو گشتم تا تو رو پیدا کنم
تو نباشی نمیشه عشقی دیگه پیدا کنم
پس ازم نگیر نگاتو ، پس نگیر ازم صداتو
جونمو میدم براتو ، میمیرم …
به عشق عشقه تو زنده امو
عشقه تو واسم همه چیزمو
نبودنتو واسم مرگه …
من به جز  عشقه تو عشقی رو عشق نمیدونمو
فقط معنیه عشقو تو چشم تو میخونمو
زندگی بی تو هرگز …
همه ی دنیا رو گشتم تا تو رو پیدا کنم
تو نباشی نمیشه عشقی دیگه پیدا کنم
پس ازم نگیر نگاتو ، پس نگیر ازم صداتو
جونمو میدم براتو ، میمیرم …
به عشق عشقه تو زنده امو
عشقه تو واسم همه چیزمو
نبودنتو و اسم مرگه …
من به جز  عشقه تو عشقی رو عشق نمیدونمو
فقط معنی عشقو تو چشم تو میخونمو
زندگی بی تو هرگز …
به عشق عشقه تو زنده امو
عشقه تو واسم همه چیزمو
نبودن تو واسم مرگه …
من به جز تو عشقه تو عشقی رو عشق نمیدونمو
فقط معنی عشقو تو چشم تو میخونمو
زندگی بی تو هرگز …

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ به عشق تو حمید عسکری، دانلود آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های حمید عسکری، متن ترانه های حمید عسکری، تکست آهنگ های حمید عسکری، دانلود همه آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ به عشق تو، متن آهنگ به عشق تو حمید عسکری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی