دانلود آهنگ بگو دوستم داری از حمید عسکری
۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۹:۴۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ بگو دوستم داری از حمید عسکری

حمید-عسکری

قطعه بگو دوستم داری از آلبوم خوشبختی حمید عسکری

Hamid Askari Bego-Dostam-Dari mp3 , Khoshbakhti album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 2.14 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ بگو دوستم داری از حمید عسکری (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ بگو دوستم داری از حمید عسکری"

 

 دوست دارم من دوست دارم

هرکی میخواد هرچی بگه از تو دست نمی کشم

گوش من از این حرفا پره ، پامو پس نمی کشم

مهم اینه که پیشمی ، مهم اینه که عشقمی

هرچی بشه تا آخرش ، تو سرنوشتمی

منکه دوست دارمو تو هم دوسم داری

بگو به حرف این و اون تنهام نمیذاری

بگو بگو بگو دوسم داری بگو بگو بگو

نه نمیخوام بشنوم هیچی جز دوست دارم

تو هم نمیخوام بشنوی ، آخه میترسم بشکنی

فقط بگو دوسم داری

فقط میگم دوست دارم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ بگو دوستم داری حمید عسکری، دانلود آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های حمید عسکری، متن ترانه های حمید عسکری، تکست آهنگ های حمید عسکری، دانلود همه آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ بگو دوستم داری، متن آهنگ بگو دوستم داری حمید عسکری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی