دانلود آهنگ بزن بارون از حمید عسکری
۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۹:۲۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ بزن بارون از حمید عسکری

حمید-عسکری

قطعه بزن بارون از آلبوم خوشبختی حمید عسکری

Hamid Askari Bezan-Baron mp3 , Khoshbakhti album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.62 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ بزن بارون از حمید عسکری (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ بزن بارون از حمید عسکری"

 

بزن بارون، ببار آروم

به روی پلکای خستم

بزن بارون تو میدونی هنوزم یاد اون هستم

با اینکه رفت و پژمردم

هزار بار از غمش مردم

ولی بازم دوسش دارم

دیگه تنهاش نمی ذارم

فکرش تنها نمی زارم

بزن بارون، ببار آروم

به روی پلکای خستم

دارم هرشب میام از خونه بیرون

هوای خونه سنگینه

من هر شعری که این روزا نوشتم

از تو غمگینم

بازم با گریه خوابم کن ،بازم خواب تورو دیدم

دوباره

چقد غمگینم و تنهام

چقد میخوام که باز بارون بباره

بزن بارون، ببار آروم

به روی پلکای خستم

بزن بارون تو میدونی هنوزم یاد اون هستم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ بزن بارون حمید عسکری، دانلود آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های حمید عسکری، متن ترانه های حمید عسکری، تکست آهنگ های حمید عسکری، دانلود همه آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ بزن بارون، متن آهنگ بزن بارون حمید عسکری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی