دانلود آهنگ بیا دنبال من از حمید عسکری
۳۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۶:۲۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ بیا دنبال من از حمید عسکری

حمید-عسکری

قطعه بیا دنبال من از آلبوم کما 3 حمید عسکری

Hamid Askari Bia-Donbale-Man mp3 , Coma 3 album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 7.2 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ بیا دنبال من از حمید عسکری (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ بیا دنبال من از حمید عسکری"

 

تو که میدونی نباشی نمیتونم
حالا دیگه دیگه جونت بسته به جونم
اگه کار دنیاست  اگه حالا دوری
نباشی دنیا رو به آتیش میکشونم
عشقمی عاشقتم گله من
هر جا میرم بیا دنبال من
آخه تو عزیزی واسه من … خیلی عزیزی!
عشقمی عاشقتم گله من
هر جا میرم بیا دنبال من
آخه تو عزیزی واسه من … خیلی عزیزی!
تا تو نباشی نمیشه بشه که بشم بازم
عاشق هیچ کسی غیر خودت غیر خودت
تا تو نباشی نمیشه بشه که بشم بازم
عاشق هیچ کسی غیر خودت
غیر خودت …!
عشقمی عاشقتم گله من
هر جا میرم بیا دنبال من
آخه تو عزیزی واسه من … خیلی عزیزی!
عشقمی عاشقتم گله من
هر جا میرم بیا دنبال من
آخه تو عزیزی واسه من … خیلی عزیزی!
تو که میدونی نباشی نمیتونم
حالا دیگه دیگه جونت بسته به جونم
اگه کار دنیاست  اگه حالا دوری
نباشی دنیا رو به آتیش میکشونم
عشقمی عاشقتم گله من
هر جا میرم بیا دنبال من
آخه تو عزیزی واسه من … خیلی عزیزی!
عشقمی عاشقتم گله من
هر جا میرم بیا دنبال من
آخه تو عزیزی واسه من … خیلی عزیزی!
عشقمی عاشقتم گله من
هر جا میرم بیا دنبال من
آخه تو عزیزی واسه من … خیلی عزیزی!

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ بیا دنبال من حمید عسکری، دانلود آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های حمید عسکری، متن ترانه های حمید عسکری، تکست آهنگ های حمید عسکری، دانلود همه آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ بیا دنبال من، متن آهنگ بیا دنبال من حمید عسکری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی