دانلود آهنگ التماس از حمید عسکری
۳۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۶:۴۸
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ التماس از حمید عسکری

حمید-عسکری

قطعه التماس از آلبوم کما 3 حمید عسکری

Hamid Askari Eltemas mp3 , Coma 3 album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 8.82 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ التماس از حمید عسکری (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ التماس از حمید عسکری"

 

 چرا برای داشتنت باید که التماس کنم

چجوری باید خودمو توی دل تو جا کنم

دوری ازت سخته برام دنیا رو بی تو نمیخوام

یه روزی کورم میکنه این همه گریه کردنام

یه روزی کورم میکنه این همه گریه کردنام

آخه دل کردن از تو مرگمه

آخه دوری از تو تنها دردمه

تو بری زندگیرو میخوام چیکار

وقتی هر لحظه اون پر از غمه

آخه دل کردن از تو مرگمه

آخه دوری از تو تنها دردمه

تو بری زندگیرو میخوام چیکار

وقتی هر لحظه اون پر از غمه

به چشمای خودت قسم اگه نباشی بی کسم

نگو باید جدا بشیم نگو به تو نمیرسم

نذار به گریه خو کنم مرگمو آرزو کنم

برای داشتنت میخوام هر چی که خواستی رو کنم

برای داشتنت میخوام هر چی که خواستی رو کنم

آخه دل کردن از تو مرگمه

آخه دوری از تو تنها دردمه

تو بری زندگیرو میخوام چیکار

وقتی هر لحظه اون پر از غمه

آخه دل کردن از تو مرگمه

آخه دوری از تو تنها دردمه

تو بری زندگیرو میخوام چیکار

وقتی هر لحظه اون پر از غمه

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ التماس حمید عسکری، دانلود آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های حمید عسکری، متن ترانه های حمید عسکری، تکست آهنگ های حمید عسکری، دانلود همه آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ التماس، متن آهنگ التماس حمید عسکری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی