دانلود آهنگ قسم از حمید عسکری
۳۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۶:۳۹
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ قسم از حمید عسکری

حمید-عسکری

قطعه قسم از آلبوم کما 3 حمید عسکری

Hamid Askari Ghasam mp3 , Coma 3 album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 8.45 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ قسم از حمید عسکری (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ قسم از حمید عسکری"

 

دستای من سرده یعنی که من تنهام
یعنی ازت دورم یعنی تورو میخوام
دستای من سرده یعنی که دلتنگم
یعنی برای تو با گریه میجنگم
به عشق تو قسم به جون تو
میمیرم واسه چشمای قشنگت
به جون تو بدون تو
میمیرم واسه چشمای قشنگت
به عشق تو به جون تو
میمیرم واسه چشمای قشنگت
به عشق تو قسم به جون تو
میمیرم واسه چشمای قشنگت
به جون تو بدون تو
میمیرم واسه چشمای قشنگت
به عشق تو به جون تو
میمیرم واسه چشمای قشنگت
دستای من سرده یعنی که دل کندی
یعنی که غمگینم اما تو میخندی
دستای من سرده یعنی که پر دردم
یعنی دلم میخواد پیش تو برگردم
به عشق تو قسم به جون تو
میمیرم واسه چشمای قشنگت
به جون تو بدون تو
میمیرم واسه چشمای قشنگت
به عشق تو به جون تو
میمیرم واسه چشمای قشنگت

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ قسم حمید عسکری، دانلود آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های حمید عسکری، متن ترانه های حمید عسکری، تکست آهنگ های حمید عسکری، دانلود همه آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ قسم، متن آهنگ قسم حمید عسکری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی