دانلود آهنگ گل من از حمید عسکری
۲۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۱:۲۴
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ گل من از حمید عسکری

حمید-عسکری

قطعه گل من از آلبوم کما 2 حمید عسکری

Hamid Askari Gole-Man mp3 , Coma 2 album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 6.94 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ گل من از حمید عسکری (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ گل من از حمید عسکری"

 

می گی‌ دیگه تمومه ، انگار دارم می ‌میرم
هر کی‌ رو که می بینم ، سراغتو می گیرم
بی خودی خواهش می ‌کنم ، به موندنت کنار من
می ‌دونم داری می ری ، دیگه تمومه کار من
به خدا دوست دارم ، به خدا عاشقتم
هیچ کی مثل من تو رو دوست نداره ، گل من
دلم بی‌ دوا شده ، به تو مبتلا شده
آخه کی‌ تو رو این جوری که هستی‌ می‌ خواد ، غیر من
ای گل من ، ای گل من
ای گل من ، ای گل من
سر دو راهی‌ موندم ، بگو برم یا باشم
چی‌ کار باید می ‌کردم ، تا تو دل تو جا شم
من که با هر چی‌ که می شد ، خواستم عاشقت کنم
خواستم بگم دوست دارم ، باورت اما نمی‌ شد
به خدا دوست دارم ، به خدا عاشقتم
هیچ کی مثل من تو رو دوست نداره ، گل من
دلم بی‌ دوا شده ، به تو مبتلا شده
آخه کی‌ تو رو این جوری که هستی‌ می‌ خواد ، غیر من
ای گل من ، ای گل من
ای گل من ، ای گل من

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ گل من حمید عسکری، دانلود آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های حمید عسکری، متن ترانه های حمید عسکری، تکست آهنگ های حمید عسکری، دانلود همه آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ گل من، متن آهنگ گل من حمید عسکری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی