دانلود آهنگ خواهش میکنم از حمید عسکری
۲۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۶:۳۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ خواهش میکنم از حمید عسکری

حمید-عسکری

قطعه خواهش میکنم از آلبوم از عشق حمید عسکری

Hamid Askari Khahesh-Mikonam mp3 , Az Eshgh album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 10.7 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ خواهش میکنم از حمید عسکری (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ خواهش میکنم از حمید عسکری"

 

نمی دونی از اولین آدما چقد از نبود تو ترسوندنم

یه دنیا می گفتن دلش با تو نیست یه دنیا کنار تو سوزوندنم

با اینکه خیلی بد شنیدم ازت ولی نخواستم یکیشو باور کنم

می خواستم به هر شکلی هست قلبتو به این احساسی که هست بهتر کنم

خواهش نمی کنم تو بی رحم تر نشو

عبور نکن ازم از این بدتر نشو

این ساده رفتنت عین شکنجمه

منفور نکن منو تو چشمای همه

نمی دونی از اولین آدما چقد از نبود تو ترسوندنم

یه دنیا می گفتن دلش با تو نیست یه دنیا کنار تو سوزوندنم

با اینکه خیلی بد شنیدم ازت ولی نخواستم یکیشو باور کنم

می خواستم به هر شکلی هست قلبتو به این احساسی که هست بهتر کنم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ خواهش میکنم حمید عسکری، دانلود آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های حمید عسکری، متن ترانه های حمید عسکری، تکست آهنگ های حمید عسکری، دانلود همه آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ خواهش میکنم، متن آهنگ خواهش میکنم حمید عسکری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی