دانلود آهنگ من کجای زندگیتم از حمید عسکری
۳۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۶:۳۵
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ من کجای زندگیتم از حمید عسکری

حمید-عسکری

قطعه من کجای زندگیتم از آلبوم کما 3 حمید عسکری

Hamid Askari Man-Kojaye-Zendegitam mp3 , Coma 3 album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 8.27 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ من کجای زندگیتم از حمید عسکری (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ من کجای زندگیتم از حمید عسکری"

 

 مگه مال من نبودی مگه عاشقت نبودم

مگه تو هرچی که گفتی من موافقت نبودم

مگه تو هر کاری خواستی من بخاطرت نکردم

حالا چی شده که میگی برم دیگه برنگردم

من کجای زندگیتم توکه تو قلب منی

نذار دستاتو بگیرم تو هنوز عشق منی

بذار شک کنم بتونی که ازم دل بکنی

یه خبر بده بدونم که هنوز فکر منی

مگه مال من نبودی مگه عاشقت نبودم

مگه تو هرچی که گفتی من موافقت نبودم

مگه تو هر کاری خواستی من بخاطرت نکردم

حالا چی شده که میگی برم دیگه برنگردم

من کجای زندگیتم توکه تو قلب منی

نذار دستاتو بگیرم تو هنوز عشق منی

بذار شک کنم بتونی که ازم دل بکنی

یه خبر بده بدونم که هنوز فکر منی

من کجای زندگیتم توکه تو قلب منی

نذار دستاتو بگیرم تو هنوز عشق منی

بذار شک کنم بتونی که ازم دل بکنی

یه خبر بده بدونم که هنوز فکر منی

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ من کجای زندگیتم حمید عسکری، دانلود آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های حمید عسکری، متن ترانه های حمید عسکری، تکست آهنگ های حمید عسکری، دانلود همه آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ من کجای زندگیتم، متن آهنگ من کجای زندگیتم حمید عسکری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی