دانلود آهنگ اتاق خواب از حمید عسکری
۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۹:۴۰
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ اتاق خواب از حمید عسکری

حمید-عسکری

قطعه اتاق خواب از آلبوم دیوونه وار حمید عسکری

Hamid Askari Otaghe-Khab mp3 , Divooneh Var album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.63 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ اتاق خواب از حمید عسکری (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ اتاق خواب از حمید عسکری"

 

هیچکسی شبیه تو حتی توی رویا نیست

تصویرت تو آینه قد خودت زیبا نیست

مگه میشه تو رو دید و شعر تازه ننوشت

تو اگه اینجا باشی جهنمم میشه بهشت

بیشتر از هرکسی که دوست داره دوست دارم

قد بارونی که داره میباره دوست دارم

عاشق اتاق خواب کوچیک رو شونه تم

منطقی باش عزیزم وقتی میگم دیوونتم

بیشتر از هرکسی که دوست داره دوست دارم

قد بارونی که داره میباره دوست دارم

عاشق اتاق خواب کوچیک رو شونه تم

منطقی باش عزیزم وقتی میگم دیوونتم

این چه حسیه که من هم میمیرم از عشق تو

هم تو هر لحظه دارم جوون میگیرم از عشق تو

گرچه اسم من همین که هست میمونه همیشه

تو صدام که میکنی یجور دیگه ای میشه

بیشتر از هرکسی که دوست داره دوست دارم

قد بارونی که داره میباره دوست دارم

عاشق اتاق خواب کوچیک رو شونه تم

منطقی باش عزیزم وقتی میگم دیوونتم

بیشتر از هرکسی که دوست داره دوست دارم

قد بارونی که داره میباره دوست دارم

عاشق اتاق خواب کوچیک رو شونه تم

منطقی باش عزیزم وقتی میگم دیوونتم

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ اتاق خواب حمید عسکری، دانلود آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های حمید عسکری، متن ترانه های حمید عسکری، تکست آهنگ های حمید عسکری، دانلود همه آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ اتاق خواب، متن آهنگ اتاق خواب حمید عسکری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی