دانلود آهنگ سوء ظن از حمید عسکری
۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۹:۵۷
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ سوء ظن از حمید عسکری

حمید-عسکری

قطعه سوء ظن از آلبوم خوشبختی حمید عسکری

Hamid Askari Soe-Zan mp3 , Khoshbakhti album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.99 مگابایت

 

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ سوء ظن از حمید عسکری (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ سوء ظن از حمید عسکری"

 

من حالم خراب و بازم داره میسوزه قلب من

رو به روم سراب و سوال بی جوابه و، سوظن

دل من گرفته و دردامو به کی بگم ، عشق من

تو تنهام گذاشتی و دیگه هیچکی نمونده، پشت من

یه عمری با بد و خوب تو ساختمو عشقمو باختمو

بازیم دادی

عاشق هرکی بشی بهش نمیرسی، این قانونو تو یادم دادی

نمی کشم کم آوردم، توی دنیایی که ازت دورم

ازت دورم

من میدونم به تو نمیرسم ولی خب کاری از دستم برنمیاد

وقتی میگی بهم حسی نداری ،میسوزم و صدام در نمیاد

نمی کشم کم آوردم، توی دنیایی که ازت دورم

ازت دورم

چقد از غصه پرم ، همه ی وجود من درد شده

همه ی احساستو این روزا نسبت به من، سرد شده

پشت این سکوت من یه دنیا فریاده از خستگی

از همه بریدمو به انتها رسیده این زندگی

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ سوء ظن حمید عسکری، دانلود آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های حمید عسکری، متن ترانه های حمید عسکری، تکست آهنگ های حمید عسکری، دانلود همه آهنگ های حمید عسکری، دانلود آهنگ سوء ظن، متن آهنگ سوء ظن حمید عسکری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی