دانلود آهنگ ماهی دلتنگ از حمید حامی
۰۷ آذر ۹۸ ، ۱۴:۰۰
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آهنگ ماهی دلتنگ از حمید حامی

حمید-حامی

قطعه ماهی دلتنگ از آلبوم فقط نگاه میکنم حمید حامی

Hamid Hami Mahi-e-Deltang mp3 , Faghat Negah Mikonam album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.56 مگابایت

آکورد گیتار و متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آکورد گیتار آهنگ ماهی دلتنگ از حمید حامی (کلیک کنید)

 

"متن آهنگ ماهی دلتنگ از حمید حامی"

 

همزبونِ خوبِ من، یه ماهیِ قشنگ بود

ولی امروز میدونم دلش همیشـه تَنگ بود

ماهیِ تنگِ بلور، سنگِ صبورِ من بود

زندونِ تُنگِ ماهــی؛ تنگِ بلورِ من بود

چِشماش یه حرفی میزد؛ انگار یه چیزی کَم داشت

اون پولَکایِ روشن، رنگ غُبـارِ غم داشت

وااای… که نمیدونســتم، تابِ قفس نداره

یه روز رفتم سراغش، دیدم نَفس نداره

براش گریه میکردم… ولی چِشماش نمـیدید

انگار تووو اون لحظه ها؛ خوابِ دریا رو میدید

انگار میگفـت: که ماهی، تویِ دریا قشنگه

ماهیِ تُنگِ بلور، یه ماهیِ دلتنگه…..

 

Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ ماهی دلتنگ حمید حامی، دانلود آهنگ های حمید حامی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های حمید حامی، متن ترانه های حمید حامی، تکست آهنگ های حمید حامی، دانلود همه آهنگ های حمید حامی، دانلود آهنگ ماهی دلتنگ، متن آهنگ ماهی دلتنگ حمید حامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی