دانلود آواز چهارگاه و فرود به همایون از ایرج بسطامی
۱۲ آبان ۹۸ ، ۰۹:۵۶
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود آواز چهارگاه و فرود به همایون از ایرج بسطامی

ایرج-بسطامی

قطعه آواز چهارگاه و فرود به همایون از آلبوم رقص آشفته ایرج بسطامی

Iraj Bastami Avaz-Chahargah-Va-Foroud-Be Homayoun mp3 , Raghs  Ashofteh album

پخش آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 2.82 مگابایت

متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

"متن آهنگ آواز چهارگاه و فرود به همایون از ایرج بسطامی"

 

 از من ای هستی من دور مشو
می من مستی من دور مشو
رشته عمر منی جان منی
عشق من دین من ایمان منی
تار و پود دل بیمار توئی
خواب و بیداری و پندار توئی
گرچه همچونخم می در جوشم
خون دل می خورم و خاموشم


Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ آواز چهارگاه و فرود به همایون ایرج بسطامی، دانلود آهنگ های ایرج بسطامی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های ایرج بسطامی، متن ترانه های ایرج بسطامی، تکست آهنگ های ایرج بسطامی، دانلود همه آهنگ های ایرج بسطامی، دانلود آهنگ آواز چهارگاه و فرود به همایون، متن آهنگ آواز چهارگاه و فرود به همایون ایرج بسطامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی