دانلود تصنیف باده شبگیر از ایرج بسطامی
۱۴ آبان ۹۸ ، ۱۶:۴۲
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود تصنیف باده شبگیر از ایرج بسطامی

ایرج-بسطامی

قطعه باده شبگیر از آلبوم بوی نوروز ایرج بسطامی

Iraj Bastami Tasnif-Baadeh-Shabgir mp3 , Bouye Norouz album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 7.4 مگابایت

متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

"متن آهنگ باده شبگیر از ایرج بسطامی"

 

زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست
پیرهن چاک و غزلخوان و صراحی در دست
نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان
نیم شب مست به بالین من آمد بنشست
سر به بالین من آورد و به آواز حزین
گفت ای عاشق دیوانه ی من خوابت هست؟
عاشقی را که چنین باده ی شبگیر دهند
کافر عشق بود گر نبود باده پرست
برو ای زاهد و بر دردکشان خرده مگیر
که ندادند جز این تحفه به ما روز الست
خنده ی جام می و زلف گره گیر نگار
ای بسا توبه که چون توبه ی حافظ بشکست
نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان
نیم شب مست به بالین من آمد بنشست
سر به بالین من آورد و به آواز حزین
گفت ای عاشق دیوانه ی من خوابت هست؟
عاشقی را که چنین باده ی شبگیر دهند
کافر عشق بود گر نبود باده پرست
برو ای زاهد و بر دردکشان خرده مگیر
که ندادند جز این تحفه به ما روز الست
خنده ی جام می و زلف گره گیر نگار
ای بسا توبه که چون توبه ی حافظ بشکست


Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ باده شبگیر ایرج بسطامی، دانلود آهنگ های ایرج بسطامی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های ایرج بسطامی، متن ترانه های ایرج بسطامی، تکست آهنگ های ایرج بسطامی، دانلود همه آهنگ های ایرج بسطامی، دانلود آهنگ باده شبگیر، متن آهنگ باده شبگیر ایرج بسطامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی