دانلود تصنیف یار بیگانه نواز از ایرج بسطامی
۲۲ مهر ۹۸ ، ۲۲:۲۳
پیکسـ موزیکـ ۰ نظر Share

دانلود تصنیف یار بیگانه نواز از ایرج بسطامی

ایرج-بسطامی

قطعه یار بیگانه نواز از آلبوم بداهه خوانی و بداهه نوازی ایرج بسطامی

Iraj Bastami Tasnif-Yar-Bigane-Navaz mp3 , Badahekhani & BadaheNavazi album

پخش آنلاین


دانلود با لینک مستقیم
حجم: 4.18 مگابایت

متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

"متن آهنگ یار بیگانه نواز از ایرج بسطامی"

 

 یار بیگانه نوازم شرح عشق جان گدازم
قصه‌ای از سوز وسازم باتو می‌گویم امشب
تا که چشم جان گشودم شمع پنهان وجودم
شعله زد در تار و پودم آه جانسوزم امشب
تو ندانی که چه کردی به من و دل من به خدا
چه غمت از من بی دل تو کجا من خسته کجا
رهگذاری بی نصیبی، بی قراری بی شکیبی، تا سحر گه ناله سر کرده
نیمه شب‌ها در سیاهی، بی نصیبی بی‌پناهی، از سر کوهی گذر کرده‌
ای بهشت موعودم آن سیاهی من بودم
بی خبر ای سرور من می‌گذشتی از بر من
نه اشک چشمم را بدیدی نه ناله قلبم شنیدی
چو بخت من رفتی؛ مه من
چو آهوی صحرا رمیدی، ز سوی من دامن کشیدی
تو دل شکن رفتی


Lyric By Pixmusic.ir

 

دانلود آهنگ یار بیگانه نواز ایرج بسطامی، دانلود آهنگ های ایرج بسطامی، دانلود آهنگ با لینک مستقیم، متن آهنگ های ایرج بسطامی، متن ترانه های ایرج بسطامی، تکست آهنگ های ایرج بسطامی، دانلود همه آهنگ های ایرج بسطامی، دانلود آهنگ یار بیگانه نواز، متن آهنگ یار بیگانه نواز ایرج بسطامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی